Hur inspirerar vi dem som klickat på er facebookannons?

98% av alla som klickar på era annonser i sociala medier gör det i mobilen eller paddan, där de befinner sig på bussen eller i TV-soffan. När vi annonserar i sociala medier är det inte bara själva klicket/länkningen till er sida som är viktig utan även hur de uppfattar ert budskap. Förstår de vad ni vill? Inspirerar ni dem? Blir de era kunder/elever/medarbetare?

Idag är det lika viktigt att ha en landningssida/målsida som är responsiv och disponerad för att lyfta fram ert budskap på ett inspirerande sätt som en snygg annons!

Vi har en tjänst som heter t-page där vi på ett enkelt sätt producerar tillfälliga responsiva designade landningssidor/målsidor som ni kan utnyttja.

Använd mobilen och klicka på den här länken  Hässleholm Flexvux så ser ni hur Hässleholms vuxenutbildning använt tjänsten för att lyfta intresset för sina utbildningar.
Se även ett exempel på responsiv platsannons som använder t-page här

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer är stängda