Linkedin har växlat upp och vi/ni har fått nya möjligheter

Det senaste halvåret har våra kampanjer på Linkedin uppvisat allt bättre resultat. Trafiken ökar och det skapar ökad räckvidd och frekvens, vilket är grundförutsättningarna för att kunna erbjuda er en fungerande annonsering i sociala flöden som Linkedin. Trafikökningen genererar fler relevanta länkningar och högre socialt engagemang för annonserna än tidigare, vilket innebär att klickpriserna sjunker. Bakom ökningen står Linkedins breddade tjänsteutbud och det ökade antalet nedladdningar av Linkedins mobilapp, som bygger frekvens hos användarna.  Vi tror att allt fler passiva jobbsökare är där och nätverkar p g a att deras tjänster har blivit attraktivare.

JBas (och ni) har fått en ny affärsmodell och nytt verktyg för optimering av Linkedin 
Nu kan vi fördela kampanjer mellan Facebook och Linkedin eller enbart boka en Linkedinkampanj om ni vill. Vi optimerar på samma sätt och med samma ingångsdata som vi byggt upp för Facebook men anpassat till Linkedins plattform och profil. Linkedins annonsformat har också anpassats till Facebooks standardannonsformat, vilket innebär att vi kan använda samma material i båda kanalerna.

Toppa era kampanjer med Linkedin – kontakta oss idag!
För att annonsera krävs det att vi har en admin-roll för er företagssida på Linkedin på samma sätt som vi har på Facebook. Har ni inte en Linkedinsida men vill ändå annonsera på Linkedin, så har JBas AB en neutral företagssida som vi kan använda som avsändare för er kampanj.

Vill ni arbeta med oss på Linkedin, maila info@jbas.se eller ring 010-177 01 20 så skapar vi tillsammans en arbetsmetod för er organisation.

 

Kommentarer är stängda